Web Siteleri İçin En İyi 3 Canlı Destek Eklentisi

Ürün ya da hizmet pazarlaması gerçekleştiriyorsanız, web sitenizde canlı destek sistemi bulunması; yeni müşteriler kazanmanız konusunda büyük destek sağlıyor. Canlı destek sistemi küçük bir ek-lenti ile sitenize entegre edilebiliyor. Canlı destek sayesinde; web sitenizi gezen ziyaretçilerin tüm hareketlerini takip edebilir, onlara hızlıca ve anında cevap verebilirsiniz. Peki, en iyi 3 canlı destek eklentisi ne? Ve ne gibi farklara ve özelliklere sahip, işte cevabı….

Ondestek Nasıl Çalışıyor, Ne Gibi Özellikleri Var?
Türkiye’de faaliyet gösteren ve tamamen Türk yapımı bir canlı destek sistemi arıyorsanız; ilk olarak Ondestek üzerinde durabilirsiniz. Ondestek; ODTÜ Teknokent AR-GE Merkezi’nde Türk mühendis-ler tarafından geliştirilen bir yazılım. Sistem tüm mobil cihazlarlarda ve masaüstü bilgisayarlarda sağlıklı biçimde çalışıyor. Temel özellikleri ise;
Kolayca entegre edilebilmesi,
Web sitesini ziyaret edenleri anlık olarak IP, ülke, şehir, hangi sayfalarda dolaştığına dair bilgi ver-mesi,
Müşteri temsilcileri ve ziyaretlerle ilgili istatistik tutması,
Akıllı asistan ile sistemde olmasanız bile hızlı şekilde cevap vermeyi sağlaması,
Tüm sohbet geçmişinin kayıt edilmesi,
Çoklu site ve çoklu müşteri temsilcisi entegrasyonu.

Söz konusu sistemi kurmak için yapmanız gereken tek şey, Ondestek web sitesi üzerinden eklenti-yi indirmek ve sitenizin eklentiler kısmına ilgili eklentiyi kurmak. Kurulum için dilerseniz canlı destek de alabilirsiniz. Tek bir müşteri temsilcisi için sistemi kısıtlı şekilde olsa da ücretsiz şekilde kullanabi-lirsiniz. Sistemin tüm özelliklerini kullanmak için elbette ücretli versiyonunu satın almanız gerekiyor.

Jivochat Nasıl Çalışıyor, Ne Gibi Özellikleri Var?
Canlı destek için kullanabileceğiniz bir diğer eklenti ise Jivochat; platform Türkiye pazarına yeni giriş yapmış durumda ancak sosyal medyada sıkça reklamları ile karşınıza çıkıyor. Peki, Jivochat’in temel özellikleri neler?
Kolayca entegrasyonu sağlanıyor,
Akıllı tetikleyiciler ile müşterileri sohbete davet ediyor,
Web sitesi ziyaretçilerine ait IP, ülke, bölge ve hangi sayfada gezindiklerine dair bilgi almanızı sağlı-yor,
Çoklu site ve çoklu müşteri temsilcisi entegrasyonu olanağı var,
Müşteri temsilcilerine ait istatistik bilgi, sohbet geçmişi kayıtlama sistemi bulunuyor.

Jivochat de web sitesine kolayca kurulabiliyor. Pek çok özelliği kısıtlanmış olsa da sistemi ücretsiz şekilde kurabilirsiniz. Elbette, çok yoğun bir trafiğe sahipseniz, bu sistem de satın almayı gerektire-cektir. Ancak düşük yoğunluklu siteler için tercih edilebilir.

Zendesk Chat (Zopim) Nasıl Çalışıyor, Ne Gibi Özellikleri Var?

Son olarak ise Zendesk’i tanıyalım. Belki de sektörün ilkleri arasında sayılabilecek bir uygulamadan söz ediyoruz. Gerçek anlamda oldukça profesyonel biçimde çalışıyor. Ancak bugün eskiden oldu-ğu gibi tamamen ücretsiz değil. Ancak 30 günlük deneme sürümü üzerinden sistemi sitenize enteg-re edebilir, nasıl sonuçlar alabileceğinizi test edebilirsiniz. Zendesk’in temel özelliklerini şu şekilde sayabiliriz:
Entegrasyonu oldukça basit,
Akıllı tetikleyici ve offline durumlarda müşteri desteği vadediyor,
Çoklu müşteri temsilcisi mevcut,
Web sitesi ziyaretçi bilgileri ve müşteri temsilcilerine ilişkin istatistik bilgilere erişebiliyorsunuz.
Zendesk’i sisteminize kolayca eklenti kurarak ya da sistem kodunu web sitenizin ilgili kodları arası-na yerleştirerek aktif hale getirebilirsiniz.

Sıralanan canlı destek sistemlerinin tamamı da sadece belirli bir süre için ücretsiz şekilde tam sü-rüm kullanmanıza izin veriyor. Ancak bu süre 15 ile 30 gün arasında sınırlandırılmış durumda. Son-rasında sistemin tüm özelliklerini kullanamasanız da kıstılı biçimde de olsa kullanıma devam edilebi-liyor. Sahip olduğunuz e-ticaret sitesi ya da kurumsal web sitesi için tüm bu farklı sistemlerin ücret-siz versiyonlarını deneyebilirsiniz. Sonrasında elde ettiğiniz müşteri dönüşleri ve sistemin incelen-mesinin ardından full versiyonunu satın alabilir ve müşterilerinize daha iyi bir hizmet verebilirsiniz.

“Web Siteleri İçin En İyi 3 Canlı Destek Eklentisi” üzerine 2 yorum.

  1. Movavi Video Editor 15 Business arkadaşlar bu proğramı kullanıyorum ama render sonrası aşırı derecede göz yoran titreşimler oluyor nedenini araştırıyorum yardımcı olursanız sevinirim…Saygılarımla

  2. buraya nasıl eklediniz bilmiyorum, ancak tamamen türk gençlerinin ürettiği supsis canlı destek sistemlerinin özelliklerine bir bakın derim. tüm dillere çevirisi falan var. adamar yapmış konum dosya gönderiyorsun, hatta görüntülü sesli arama bile var

Bir yanıt yazın