5 Adımda E-Ticraret Sitenizde Satışları Artırın

Mağazanızda olabildiğince fazla ziyaretçi çekip çekemeyeceğinizi merak ediyorsanız, bu gönderi size göre. Bir araya getirdiğimiz taktikler, bir müşterinin mağazanızdan çıkmak üzere olduğu sırada özel bir indirimi tetiklemekten alışveriş sepetlerine ürün yerleştirmiş ancak satın alma işlemini tamamlayamayan müşteriler için e-postalar oluşturmaya kadar uzanmaktadır. Yeni ziyaretçiler almaya, mevcut ziyaretçilerden daha fazla yararlanmaya ve bugün kayıp ziyaretçilerden geri dönmeye hazır olun.

1) Instagram’ı Entegre Edin

Instagramın satış hacmi ortalama 65.000 $ hacmindedir. Kitlesel satışlar için en kestirme yollardan birinin sosyal medya olduğunu düşünürsek bu alandan gidip e- ticaret sitenizi hem daha tanıdık hem de daha hareketli hale getirebilirsiniz.

2) Terkedilen Alışveriş Sepetlerini Azaltın

Potansiyel siparişler sepetlerini terkederek para kazanmnızı engelliyor olabilir. Ancak birkaç taktikle onları geri getirebilirsiniz. Sepetine gittiği sırada bedava veya indirim alarmını gören tüketici ikna olmaya yakındır. Cezbedici fırsatlar yaratmalı ve vazgeçeceği sırada sunmalısınız. Buna rağmen terkederse bir soru maili atın. Sevimli bir evcil hayvan fotoğrafı ve “beni neden terkeddin” sorusu etkili bir hatırlatıcı olabilir.

3) Daha Fazla Abone Çekin

Bültenlerinizi tanıtma konusunda aktif olun. Hergün gelip geçen onlarca mail arasında rekabet edin.

4) Müşterilere Yardım Edin

Güvenilir değilseniz sizden kaçarlar, mağazanız şu konulardan muzdaripse açık ara kaybedersiniz: açık bir değer önerisi eksikliği, iyi ürün açıklamaları yazmama ve zor gezinme. Bunlar müşteriyi yorar ve kaçırır.

5) Ürün Videoları Birer Zorunluluk

İstatistiklere göre ürünün videosunu izleyenler sonrasında %64- 85 olasılıkla o ürünü alıyor. Bunu yapmak her e- ticaret sitesinde mümkün olmayabilir ancak en popüler, en ucuz, en pahalı vs. şeklinde hızlı bir kıyas sıralaması geçerek de müşteriyi etkileyebilirsiniz.

Bir yanıt yazın